Deze draaduitvoering van de Pave CG tube is met de hand gemaakt. De unieke band zorgt voor uitzonderlijke grip en prestaties dankzij de 'open tube'. Deze band is opgewassen tegen herfst- en winterweer en werkt goed in droge en natte omstandigheden.
Hoofdkenmerken
Open draadband
TPI: 320
Gebruik: extreme omstandigheden
Gewicht: van 240 g tot 280 g
Compound: Isogrip
Lijn: professioneel
Productgegevens
Hieldraad: vouwband
Wielmaat: 700c (622)
Ondergrond: Asfalt
Type band: draadband
Stad: ja
Toer: ja
Wielrennen: ja
Foute of ontbrekende productinformatie? Laat het ons weten
Selecteer het probleem
We hebben je feedback ontvangen! Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze website.
Deze draaduitvoering van de Pave CG tube is met de hand gemaakt. De unieke band zorgt voor uitzonderlijke grip en prestaties dankzij de 'open tube'. Deze band is opgewassen tegen herfst- en winterweer en werkt goed in droge en natte omstandigheden.
Wat de artikelen in uw winkelwagen betreft, kunt u uit de volgende verzendmogelijkheden naar Verenigde Staten kiezen:
Standaard verzending met track & trace de geschatte leverdatum is vrijdag 14-4-2023 - € 8,25 Besteed nog € 66,72 om van een gratis verzending gebruik te maken
Verzending met track & trace: de geschatte leverdatum is donderdag 6-4-2023 - € 16,52
Retour
U kunt artikelen binnen 365 dagen naar Wiggle terugsturen, met uitzondering van cadeaubonnen, sportvoeding en gepersonaliseerde artikelen (tenzij het een defect artikel betreft). De kosten die de klant bij het postkantoor moet betalen vallen voor eigen rekening wanneer artikelen ongewenst zijn.
Let op: fietsen en andere grote en zware voorwerpen kunnen niet via ons lokale adres (waar beschikbaar) geretourneerd worden. Neem contact met ons op zodat we deze artikelen bij u kunnen komen ophalen tegen gereduceerd koerierstarief. Alleen in het geval van een defect artikel is deze dienst gratis.
Wij verwachten dat geretourneerde producten nog voorzien zijn van alle labels en kaartjes en in hun originele verpakking bij ons terugkomen. Gebruik de originele doos bij een product NIET als verzenddoos, maar gebruik de Wiggle doos of envelop. Schade aan een originele verpakking verhindert de doorverkoop van een product. Zijn artikelen al duidelijk gebruikt, gewassen of op een andere wijze gepersonaliseerd, dan kunt u het artikel niet retour sturen, tenzij het een defect product betreft. Wiggle zal u de verzendkosten alleen vergoeden wanneer u defecte artikelen retour stuurt. Lees ons retourbeleid voor meer informatie.
Recensies tijdschriften
Review from
Bikeradar
Riders at Paris-Roubaix and the Tour of Flanders often use tyres with green bands â€" these are Vittoria's well-proven Pave CG tubulars. And if you want to enjoy the performance of the Pave CGs without swapping to tubs, then Vittoria also offers the Open Pave CG III.
Available like the tubular in 25mm or 27mm widths, our 25mm tyres weigh 257g each, and share the tubular's Corespun 320TPI (threads per inch) casing. This cotton casing is handmade in the same way as its tubular cousin, except with a clincher bead instead of being sewn up around a latex tube. The casings also contain Kevlar, which adds strength to the suppleness that's delivered by the high thread count.
With our tyres inflated to 80psi - a typical cobbles pressure - the Pave CGs demonstrated a great compromise between speed and grip, with no perceptible increase in rolling resistance compared to the 23mm tyres they replaced.
The tread pattern is identical to the much loved Corsa CX road tyre, with a file tread centre strip and diagonal ridges on each side, and despite theories suggesting that a smooth surfaced tyre offers as much grip as one with a file tread, we believe this tried and trusted design to be superior when the surface is changeable.
In conclusion...
Taking in flooded, muddy, thorny country lanes, and potholed unmade roads, the Vittorias never once gave us cause to question their grip, their supple casing ensuring every turn or direction change felt secure.
The added air volume certainly increased comfort, and the wider contact patch that results is especially reassuring under hard braking on a slimy road. After a couple of hundred miles, we've yet to experience any cuts, flats or doubts that the Pave CG III is a superior tyre for poor riding conditions.