Account en verlanglijstje

Account Security

Account Security

This dropdown provides advice and guidance for queries on suspicious activity related to customer accounts. If you have noticed activity on your account that you do not recognise, you can contact Wiggle’s account security experts at AccountSecurity@wiggle.com, giving you priority access to our team dedicated to account security issues.

How Wiggle protects your information

Our systems remain robust, up-to-date, and we are consistently and frequently adding additional protections to ensure your information is safe.

Here are just some of the steps we take to ensure your details are secured:

  • Your account details are stored on a secured and encrypted database, hosted in a private, restricted, and dedicated data centre in the UK.
  • Your credit card details are not held on our site. They are encrypted and not visible or accessible even if fraudsters acquire your login details from a source outside of Wiggle.
  • We have automated and instant alerts letting you know if your account details have been changed.
  • If you amend the email address registered on your Wiggle account, every saved payment method will be automatically removed.

What you can do to protect yourself from fraud

To protect yourself further, here are some additional steps you can take to ensure your current logins are safe. 

  • Check your email address against existing data breach databases, such as https://haveibeenpwned.com/
  • Use different passwords for different sites, especially for banking and shopping.
  • Use strong passwords.
  • Only use sites with URLs beginning with “HTTPS:”.
  • Update your password regularly. You can update your Wiggle password here
  • Update the software on all your devices.
  • Should your email account be reported as compromised, we would highly recommend that you reset your email account password.
  • If you notice any suspicious activity,  alert our specialist account services team at AccountSecurity@wiggle.com.

Update on additional security measures

Following isolated incidents in June 2020 where accounts have been fraudulently accessed, Wiggle has implemented additional security measures to help better protect your information, which are:

  • Contact all account holders who have made changes to their Wiggle Account access details in the last 31 days as a precaution. We have temporarily locked these accounts and have verified with account holders that changes made are genuine.
  • Reset passwords for all accounts that may have been targeted by fraudulent activity.
  • Created an additional wall of security by asking all customers to re-enter their card details before making their next purchase.
  • Voluntarily made contact with the Information Commissioners Office and will continue working within their guidelines.
  • Issued public statements on social media and to media outlets outlining the situation to customers and asking them to update their password as a precaution.

Account security remains of the upmost importance to Wiggle and we will continue our work to ensure the safety and security of our customers’ data.

Hoe kan ik mijn gegevens op mijn account wijzigen?

Hoe kan ik mijn gegevens op mijn account wijzigen?

U kunt gegevens als uw wachtwoord, uw aanmelding voor onze nieuwsbrief, uw afleveradres, e-mailadres en kaartgegevens eenvoudig wijzigen door de volgende stappen te doorlopen:

  1. Meld u aan door op de link Mijn account bovenaan de webpagina te klikken
  2. Klik op de kopjes aan de linkerkant van de pagina die nu geopend word:
  • ’Mijn gegevens’: voor uw wachtwoord, e-mailadres, voorkeursinstellingen en aanmelding voor de nieuwsbrief
  • ’Mijn adressen’: klik hier om uw afleveradres op te slaan
  • ’Mijn kaartgegevens’: klik hier om een betaalkaart op te slaan of de gegevens aan te passen
  1. Werk de informatie die gewijzigd moet worden bij
  2. Klik op de knop ‘bijwerken’
  3. Uw wijzigingen zijn nu opgeslagen

NB: De gegevens die u op uw account opslaat worden niet verbonden aan uw aanmelding voor onze nieuwsbrief. Wilt u gegevens voor de nieuwsbrief wijzigen,dan dient u deze wijzigingen apart op te geven.

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Aanmelden voor de nieuwsbrief

U hoeft geen account bij Wiggle aan te maken om u aan te kunnen melden voor onze nieuwsbrief. Wilt u onze nieuwsbrief graag ontvangen, ga dan naar de website en klik op de advertentie voor onze nieuwsbrief rechtsbovenaan de pagina, aangeduid met een oranje envelopje. Vul uw e-mailadres en enige andere benodigde gegevens in en klik op aanmelden.

Heeft u een account bij Wiggle aangemaakt, dan ontvangt u onze nieuwsbrief daarmee nog niet. U dient zich apart aan te melden om deze e-mails te ontvangen.

Klik hier indien u geen e-mails meer wenst te ontvangen.

Mijn bestellingen

Mijn bestellingen

U kunt een overzicht van al uw bestellingen bij Wiggle openen door u aan te melden en bovenaan recente bestellingen te bekijken of door ‘alle bestellingen bekijken’ aan te klikken om oudere bestellingen te bekijken.

Klik op het relevante kalenderjaar bovenaan de pagina om de bestelling te vinden.

Hier kunt u gemakkelijk de status en alle details van alle bestellingen inzien die u in de afgelopen twee jaar heeft geplaatst.

Neem contact met ons op indien u informatie nodig heeft over een bestelling die u meer dan 2 jaar geleden geplaatst heeft.

Wachtwoord vergeten?

Wachtwoord vergeten?

Bent u uw wachtwoord vergeten, loop dan alstublieft de volgende stappen door:

  1. Zorg er ten eerste voor dat u zich afmeldt. Klik op de link bovenaan de website waar soms uw naam staat op de link ‘Bent u dit niet?’ . Uw naam verdwijnt dan en wordt vervangen door ‘Welkom!’ Nu heeft u zich volledig afgemeld.
  2. Nu wordt het inlogvenster geopend. Klik alstublieft op Uw wachtwoord vergeten? en vul vervolgens uw e-mailadres in. U zult dadelijk een nieuwe e-mail ontvangen.
  3. Open de e-mail die u heeft ontvangen en klik op de link. U wordt doorverwezen naar onze website. Vul nu uw e-mailadres en een nieuw wachtwoord dat u goed kunt onthouden in.
  4. Vraagt de website u om uw oude wachtwoord, dan heeft u zich in eerste instantie niet volledig afgemeld. Ga terug naar stap 1 en meld u volledig af. Eventueel kunt u ook de cookies in uw internetbrowser verwijderen. Ga naar het cookiebeleid voor meer informatie.
  5. Krijgt u de melding dat uw e-mailadres ‘ongeldig’ is of heeft u te kampen met andere problemen tijdens het resetten van uw wachtwoord? Controleer of u wel een account had aangemaakt of dat u eerder een bestelling als bezoeker heeft geplaatst. Is dat het geval, dan moet u een nieuwe account met het gebruikte e-mailadres aanmaken en niet de optie aanvinken dat u al een account bij Wiggle heeft. Komt u er verder niet uit, neem dan alstublieft contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Bent u vergeten welk e-mailadres u voor eerdere bestellingen heeft gebruikt? Neem dan alstublieft contact met ons op.

Mijn verlanglijstje

Mijn verlanglijstje

Hoe zet ik artikelen op mijn verlanglijstje?
Wilt u uw eigen verlanglijstje ‘schrijven’ open dan producten waar u in geïnteresseerd bent en klik op de link ‘zet op mijn verlanglijstje’ naast de afbeelding, in plaats van het product in uw winkelwagen te leggen. U kunt aantallen op uw verlanglijstje aanpassen en er zoveel producten opzetten als u maar wilt.

Hoe kan ik mijn verlanglijstje naar mijn vrienden doorsturen?
U kunt uw verlanglijstje naar vrienden doorsturen door u aan te melden via Mijn account bovenaan de pagina. Selecteer vervolgens ‘mijn verlanglijstje’ aan de linkerkant van het menu. U ziet bovenaan de pagina enkele icoontjes om uw verlanglijstje op Facebook of Twitter te zetten of via e-mail door te sturen. Wanneer u op het e-mailicoontje klikt, wordt er een nieuw bericht opgezet met een link naar uw verlanglijstje.

Hoe kan ik artikelen die een vriend op zijn of haar verlanglijstje heeft gezet bestellen?
Wanneer u een e-mail van een vriend heeft ontvangen met daarin een link naar hun verlanglijstje, hoeft u alleen maar op de link te klikken om hun verlanglijstje te openen. Selecteer de artikelen die u voor hen wilt bestellen en ga vervolgens op de gebruikelijke wijze naar betalen.