Klantenservice

Mijn account en verlanglijstje

Hoe kan ik mijn gegevens op mijn account wijzigen?

Hoe kan ik mijn gegevens op mijn account wijzigen?

U kunt gegevens als uw wachtwoord, uw aanmelding voor onze nieuwsbrief, uw afleveradres, e-mailadres en kaartgegevens eenvoudig wijzigen door de volgende stappen te doorlopen:

  1. Meld u aan door op de link Mijn account & verlanglijstje bovenaan de webpagina te klikken
  2. Klik op de kopjes aan de linkerkant van de pagina die nu geopend word:
  • ’Mijn gegevens’: voor uw wachtwoord, e-mailadres, voorkeursinstellingen en aanmelding voor de nieuwsbrief
  • ’Mijn adressen’: klik hier om uw afleveradres op te slaan
  • ’Mijn kaartgegevens’: klik hier om een betaalkaart op te slaan of de gegevens aan te passen
  1. Werk de informatie die gewijzigd moet worden bij
  2. Klik op de knop ‘bijwerken’
  3. Uw wijzigingen zijn nu opgeslagen

NB: De gegevens die u op uw account opslaat worden niet verbonden aan uw aanmelding voor onze nieuwsbrief. Wilt u gegevens voor de nieuwsbrief wijzigen,dan dient u deze wijzigingen apart op te geven.

Wachtwoord vergeten?

Wachtwoord vergeten?

Bent u uw wachtwoord vergeten, loop dan alstublieft de volgende stappen door:

  1. Zorg er ten eerste voor dat u zich afmeldt. Klik op de link bovenaan de website waar soms uw naam staat op de link ‘Bent u dit niet?’ . Uw naam verdwijnt dan en wordt vervangen door ‘Welkom!’ Nu heeft u zich volledig afgemeld.
  2. Nu wordt het inlogvenster geopend. Klik alstublieft op Uw wachtwoord vergeten? en vul vervolgens uw e-mailadres in. U zult dadelijk een nieuwe e-mail ontvangen.
  3. Open de e-mail die u heeft ontvangen en klik op de link. U wordt doorverwezen naar onze website. Vul nu uw e-mailadres en een nieuw wachtwoord dat u goed kunt onthouden in.
  4. Vraagt de website u om uw oude wachtwoord, dan heeft u zich in eerste instantie niet volledig afgemeld. Ga terug naar stap 1 en meld u volledig af. Eventueel kunt u ook de cookies in uw internetbrowser verwijderen. Ga naar het cookiebeleid voor meer informatie.
  5. Krijgt u de melding dat uw e-mailadres ‘ongeldig’ is of heeft u te kampen met andere problemen tijdens het resetten van uw wachtwoord? Controleer of u wel een account had aangemaakt of dat u eerder een bestelling als bezoeker heeft geplaatst. Is dat het geval, dan moet u een nieuwe account met het gebruikte e-mailadres aanmaken en niet de optie aanvinken dat u al een account bij Wiggle heeft. Komt u er verder niet uit, neem dan alstublieft contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Bent u vergeten welk e-mailadres u voor eerdere bestellingen heeft gebruikt? Neem dan alstublieft contact met ons op.

Mijn verlanglijstje

Mijn verlanglijstje

Hoe zet ik artikelen op mijn verlanglijstje?
Wilt u uw eigen verlanglijstje ‘schrijven’ open dan producten waar u in geïnteresseerd bent en klik op de link ‘zet op mijn verlanglijstje’ naast de afbeelding, in plaats van het product in uw winkelwagen te leggen. U kunt aantallen op uw verlanglijstje aanpassen en er zoveel producten opzetten als u maar wilt.

Hoe kan ik mijn verlanglijstje naar mijn vrienden doorsturen?
U kunt uw verlanglijstje naar vrienden doorsturen door u aan te melden via Mijn account & verlanglijstje bovenaan de pagina. Selecteer vervolgens ‘mijn verlanglijstje’ aan de linkerkant van het menu. U ziet bovenaan de pagina enkele icoontjes om uw verlanglijstje op Facebook of Twitter te zetten of via e-mail door te sturen. Wanneer u op het e-mailicoontje klikt, wordt er een nieuw bericht opgezet met een link naar uw verlanglijstje.

Hoe kan ik artikelen die een vriend op zijn of haar verlanglijstje heeft gezet bestellen?
Wanneer u een e-mail van een vriend heeft ontvangen met daarin een link naar hun verlanglijstje, hoeft u alleen maar op de link te klikken om hun verlanglijstje te openen. Selecteer de artikelen die u voor hen wilt bestellen en ga vervolgens op de gebruikelijke wijze naar betalen.

Mijn bestellingen

Mijn bestellingen

U kunt een overzicht van al uw bestellingen bij Wiggle openen door u aan te melden en links in het menu ‘Mijn bestellingen’ aan te klikken. Uw bestellingen zijn op jaar ingedeeld. Hier kunt u gemakkelijk de status en alle details van alle bestellingen inzien die u in de afgelopen twee jaar bij Wiggle heeft geplaatst.

Contacteer ons indien u informatie nodig heeft over een bestelling die u meer dan 2 jaar geleden geplaatst heeft.

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Aanmelden voor de nieuwsbrief

U hoeft geen account bij Wiggle aan te maken om u aan te kunnen melden voor onze nieuwsbrief. Wilt u onze nieuwsbrief graag ontvangen, ga dan naar de website en klik op de advertentie voor onze nieuwsbrief rechtsbovenaan de pagina, aangeduid met een oranje envelopje. Vul uw e-mailadres en enige andere benodigde gegevens in en klik op aanmelden.

Heeft u een account bij Wiggle aangemaakt, dan ontvangt u onze nieuwsbrief daarmee nog niet. U dient zich apart aan te melden om deze e-mails te ontvangen.

Klik hier indien u geen e-mails meer wenst te ontvangen.

Terug naar boven