Klantenservice

Algemene voorwaarden

Over deze algemene voorwaarden

Over deze algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de gehele website van Wiggle en vormen tevens het uitgangspunt van de service die wij u verlenen. Wanneer u een bestelling bij Wigge plaatst, accepteert u de door ons opgestelde algemene voorwaarden. Wij behouden ons het recht om deze algemene voorwaarden te wijzigen, consumenten dragen zelf de verantwoordelijkheid om van eventuele wijzigingen op de hoogte te blijven. Deze maatregelen doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten van de consument.

Ordering Goods

Ordering Goods

By placing an order via our website (www.wiggle.co.uk), you are offering to purchase a product on and subject to the following terms and conditions. All orders are subject to availability and confirmation of the order price.

Please read and check your order carefully before submitting it. If you need to correct any errors you can do so before submitting it.

When you place an order at the end of the check-out process (by clicking "Pay Securely Now"), we will send you an acknowledgement e-mail confirming receipt of your order. This email will only be an acknowledgement and does not mean that we accept your order. We may reject your order for the following reasons:

  • the goods are out of stock or unavailable;
  • we cannot authorise your payment;
  • we reasonably believe that your order contravenes our Fair Purchase Policy (set out below)+;
  • we are not allowed to sell the goods to you;
  • you are not allowed to buy the goods from us; or
  • there has been a mistake on the pricing or description of the goods.

A contract between us for the purchase of the goods will be formed when your payment has been approved by us, the prices have been verified, and the order has been processed and dispatched. A second email will be sent confirming these arrangements and you will not have ownership of the goods until they have been dispatched.

In order to contract with Wiggle you must be over 18 years of age. Wiggle retains the right to refuse any request made by you.

Levering

Door wie en hoe wordt mijn bestelling verzonden en bezorgd?

Dat ligt aan de verzendwijze die u selecteert.

Een verzending met track & trace wordt afgehandeld door Parcelforce en GLS in Nederland en WnDirect en PostNL/bPost in België. Pakketten kunnen online gevolgd worden. U moet voor ontvangst tekenen.

DHL koerier kan gekozen wanneer u uw pakket (tegen betaling) de volgende werkdag al in huis wilt hebben. Let op, u moet uw bestelling voor 17:00 plaatsen om hier gebruik van te kunnen maken. U moet voor ontvangst tekenen.

Hotels of postbusadressen

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling naar een hotel of een postbusadres te laten versturen. Kiest u er toch voor om een pakket bij een hotel of op een postbusadres af te laten leveren, dan kan Wiggle niet verantwoordelijk worden gehouden voor het kwijtraken van of enige schade aan uw pakket of de inhoud. Onze klantenservice zal u helpen om verloren pakketten proberen op te sporen, maar wanneer blijkt dat de bestelling vermist is, zal de klant geen vergoeding of een gratis nieuwe bestelling ontvangen.

Neem voor meer informatie alstublieft contact met ons op.

Pricing and Availability

Pricing and Availability

Whilst we try and ensure that all details, descriptions and prices which appear on this website are accurate, errors may occur. If we discover an error in the price of any goods which you have ordered we will cancel the order and inform you of this as soon as possible. If we are unable to contact you we will treat the order as cancelled. If the order is cancelled and you have already paid for the goods, you will receive a full refund.

The website may contain typographical errors or other errors or inaccuracies and may not be complete or current. We therefore reserve the right to correct any errors, inaccuracies or omissions and to change or update information at any time without prior notice. We reserve the right to refuse to fulfil any orders that you may place based on information on the website that may contain errors or inaccuracies, including, without limitation, errors, inaccuracies or out-of-date information regarding pricing, shipping, payment terms, or return policies.

Betalen

Betalen

  • U kunt veilig online betalen met een creditcard (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, American Express, Delta & Solo), Maestro (België), PayPal en iDeal.
  • Op het overzicht van uw creditcard of uw bankafschrift kunt u het afgeschreven bedrag van uw bestelling onder de naam van ‘WIGGLE’ terugvinden.
  • Alle prijzen op de website zijn op een Britse adviesprijs georiënteerd. De prijzen zijn inclusief het belastingtarief dat op het geselecteerde land van bestemming van toepassing is. De klant kan zelf een valuta en land van bestemming selecteren, zodat de prijzen en belastingtarieven die voor hen gelden correct worden weergegeven. De prijzen van producten kunnen bijgewerkt worden op basis van de wisselkoers, prijzen bij concurrenten, wekelijkse aanbiedingen of wanneer de fabrikant de prijs van het artikel opvoert. Klanten kunnen gebruik maken van de retourprocedure en hun geld terugvragen indien een dergelijke prijsverhoging voor hen niet acceptabel is.
  • Het kan maximaal 7 werkdagen duren voordat een vergoeding wordt verwerkt en zichtbaar is op de rekening van de klant.
  • Voor alle bestellingen die naar landen buiten de Europese Unie verzonden worden, geldt dat Wiggle de artikelen exclusief btw verkoopt. Zodra de klant een land selecteert dat buiten Europa ligt, zullen de prijzen op de website aangepast worden. Het kan echter wel voorkomen dat de klant invoerrechten voor zijn of haar bestelling moet betalen, of dat er bij de grens alsnog omzetbelasting voor de bestelde artikel(en) gerekend wordt. Alle bestellingen worden immers vanuit het Verenigd Koninkrijk verzonden. Deze en andere kosten die door de douane aan de klant opgelegd worden, vallen voor de rekening van de consument. Wiggle is niet aansprakelijk voor dergelijke extra kosten.

Fair Purchase Policy

Fair Purchase Policy

At Wiggle, we buy from our suppliers with an agreement to sell to our private customers. It is not in our business model to sell items in bulk quantities to other retailers or bicycle manufacturers. We reserve the right to refuse or cancel any orders which we suspect are beyond the requirements for an individual or club arrangement. If you have any questions on this matter, or wish to consult us before making a large purchase, please use live chat or Contact Us.

Privacy policy

on privacy policy page

Use of our website

Use of our website

Your use of our website is governed by our Website Use terms and conditions which are available here.

Retourprocedure

Retourprocedure

Het is heel eenvoudig voor u om producten naar Wiggle terug te sturen. Klik hier voor een volledig overzicht van onze retourprocedure. Let op: het retourneren van ongewenste artikelen is niet gratis.

Dispute Resolution

Dispute Resolution

We will try to resolve any disputes with you quickly and efficiently.

If you are unhappy with:

  • the goods;
  • our service to you; or
  • any other matter;

please contact us as soon as possible.

If you and we cannot resolve a dispute using our internal complaint handling procedure, we will let you know. In such circumstances The European Commission provides a platform for online dispute resolution which is available at the following link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

If you want to take court proceedings, the courts of the part of the United Kingdom in which you live will have non-exclusive jurisdiction in relation to this contract.

The laws of England and Wales will apply to this contract.

Terug naar boven