Het is zo eenvoudig om een bestelling bij ons te plaatsen dat we niet verwachten dat je uitleg nodig hebt, maar we doen het toch maar voor het geval dat.
Zo voeg je producten toe aan je winkelwagen:
Belangrijk:
Je kunt de inhoud van je winkelwagentje en het totaalbedrag altijd inzien door op de winkelwagen rechts bovenaan de pagina te klikken.
De verzendkosten vind je in je winkelwagen onder ‘Verzending’. Hier vind je ook extra informatie voor jouw gekozen bestemming. Klik hier voor meer informatie over verzendmethoden.
Je kunt in uw winkelwagen aantallen bijwerken en producten verwijderen. Vergeet na afloop niet de knop ‘bijwerken’ aan te klikken.
Betalen:
Let op: wij kunnen geen bestellingen naar postbusadressen versturen. Wiggle raadt je ten sterkste af om je bestelling af te laten leveren bij hotels of koeriersdiensten. Alle bestellingen die op dergelijke adressen worden afgeleverd, vallen geheel onder de verantwoordelijkheid van de klant. Wiggle neemt helaas geen verantwoordelijkheid voor zoekgeraakte of beschadigde bestellingen die niet naar een huisadres, maar een hotel of dergelijke derde partij zijn verstuurd. We zullen je echter wel voor zover mogelijk helpen in dit soort gevallen.
Producten worden eerst aan actieve bestellingen toegewezen op basis van ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’.
Je kunt de beschikbaarheid van een product controleren door deze stappen te volgen:
Opmerking voor bestellingen met betalingsregeling (alleen beschikbaar voor klanten in het Verenigd Koninkrijk): een bestelling met betalingsregeling wordt pas als actieve bestelling beschouwd zodra het financieringsbedrijf je voltooide aanvraag online heeft ontvangen. Om te voorkomen dat de voorraad op is, verzoeken we je zo snel mogelijk je aanvraag in te dienen.
Opmerking voor bestellingen betaald via PayPal: het totale bedrag van de bestelling wordt onmiddellijk na plaatsing in rekening gebracht, ook in het geval dat we artikelen niet op voorraad hebben.
Let op: artikelen die niet meer via de leverancier verkrijgbaar zijn kunnen opnieuw op de website gezet worden wanneer klanten het desbetreffende artikel in ongebruikte staat hebben teruggestuurd.
Als je een bestelling wilt annuleren voordat we hem hebben verwerkt en vrijgegeven, moet je deze eenvoudige stappen volgen:
Houd er rekening mee dat wij trots zijn op hoe snel we een bestelling verwerking en vrijgeven, dus je hebt slechts kort de tijd om je bestelling te annuleren. Als je een fout ziet, annuleer dan de bestelling zo snel mogelijk om verdere problemen te voorkomen.
Is de knop met ‘Deze bestelling annuleren’ niet meer zichtbaar in de bestelling, dan betekent dat dat we de bestelling niet meer kunnen annuleren omdat hij al verwerkt of verstuurd is.
Hoewel we ons best zullen doen om je te helpen, kunnen we niet garanderen dat we een bestelling kunnen annuleren voordat hij verstuurd wordt.
Je kunt bestellingen die al verwerkt en verzonden zijn binnen 14 dagen na ontvangst alsnog annuleren. De bestelling moet dan binnen nogmaals 14 dagen aan Wiggle worden geretourneerd conform je rechten als consument.
Je kunt natuurlijk ook gebruikmaken van ons 365 dagen retourbeleid. Zie voor meer informatie omtrent retourzendingen ons retourbeleid.
Zodra een bestelling is geannuleerd ontvang je een bevestiging per e-mail. Voor bestellingen die al zijn betaald ontvang je automatisch je geld terug. Bestellingen die zijn gedaan via andere betaalmethodes waar het bedrag niet onmiddellijk wordt overgemaakt, komen niet in aanmerking voor restitutie omdat er nog niets betaald is. Voor bestellingen die al zijn verstuurd krijg je je geld terug zodra de bestelling weer bij ons terug is gearriveerd. Helaas kan een geannuleerde bestelling niet opnieuw worden geactiveerd, dus mocht je alsnog van gedachten veranderen, dun zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen op de gebruikelijke manier.
Wiggle is een webwinkel, geen groothandel. Ons doel is om zo veel mogelijk klanten van producten te voorzien, niet om grote hoeveelheden van één product aan één klant te leveren voor doorverkoop. Wiggle behoudt zich om deze reden het recht voor om grote bestellingen van individuele producten zonder kennisgeving te annuleren. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.
Wij bij Wiggle vinden dat onze klanten de gelegenheid moeten krijgen om waar dan ook gebruiksvriendelijk online te kunnen winkelen. We hebben daarom een mobiele versie van de website voor klanten ontwikkeld.
Wilt u gebruik maken van de mobiele website, pak dan uw telefoon erbij, open de webbrowser en typ www.wiggle.nl in.