Welkom bij de klantenservice van Wiggle

Hieronder vind je een aantal handige links met alle nuttige informatie die je nodig hebt om je vragen te beantwoorden. Als je het antwoord niet op onze hulppagina's kunt vinden, neem dan contact op met ons vriendelijke klantenserviceteam dat je graag helpt (in het Engels).

Levering

Retourneren en vergoedingen

Bestellen en betalen

Diensten

Over ons

Contact opnemen met de klantenservice

Ons klantenserviceteam staat klaar om je zeven dagen per week te helpen. Wij hebben extra maatregelen genomen om onze distributieteams te beschermen tijdens de Coronavirusuitbraak. Ze doen fantastisch werk in het zo snel mogelijk versturen van bestellingen, maar het is momenteel ongebruikelijk druk, dus het kan langer duren om je bestelling in behandeling te nemen. Je zult een e-mail ontvangen zodra je bestelling is verstuurd. De koeriersdiensten met wie we samenwerken nemen ook voorzorgsmaatregelen om hun werknemers en onze klanten te beschermen. Hoewel het merendeel van de bestellingen op tijd wordt geleverd, kunnen er vertragingen optreden. Wij vragen je om voor de meest recente informatie de tracking van je bestelling te controleren via de website van de koeriersdienst.

Mocht je hulp nodig hebben, dan kun je het onderstaande formulier invullen en dan zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen (in het Engels). Als je nog geen antwoord van ons hebt ontvangen, controleer dan je map met ongewenste e-mails.

Als je activiteit op je account bemerkt die je niet herkent, of als je berichten hebt ontvangen die verdacht lijken, neem dan contact met ons op via onderstaand e-mailadres (in het Engels) en dan zal een van onze veiligheidsexperts zo snel mogelijk contact met je opnemen AccountSecurity@wiggle.com