We bevinden ons in ongekende en zeer uitdagende omstandigheden en onze prioriteit ligt bij de gezondheid en het welzijn van onze collega’s en klanten. Als online verkoper blijft Wiggle gewoon beschikbaar en je kunt nog steeds bestellingen bij ons plaatsen. We hebben wel significante veranderingen moeten doorvoeren in onze manier van werken om dit te kunnen blijven doen.
Reactieperiode klantenservice
Momenteel ontvangen we aanzienlijk meer e-mails dan gebruikelijk en ons team werkt zo hard mogelijk om overal zo snel mogelijk op te reageren, meestal binnen 4 - 6 dagen. Indien je nog geen antwoord hebt ontvangen, controleer dan je map met spam-/junk-e-mails. Neem binnen deze periode alsjeblieft geen herhaaldelijk contact met ons op, daar dit ons antwoord vertraagt.
Verzending
Wij werken hard met onze koeriersdiensten om de impact op onze klanten waar mogelijk te beperken. Helaas ondervinden we door de maatregelen die zijn genomen door de (Britse) overheid om de verspreiding van het coronavirus te verminderen, vertragingen in onze levertijden naar sommige landen. Zie voor meer informatie over de relevante locaties de onderstaande informatie, de informatie tijdens het betalen of neem contact op met onze klantenservice..
Wiggle’s veiligheidsmaatregelen
Al het personeel van Wiggle werkt voor zover mogelijk vanuit huis. Voor het personeel in ons magazijn hebben we nieuwe maatregelen getroffen om het risico voor collega’s en klanten zo klein mogelijk te houden. Deze maatregelen zijn volledig conform de gestelde overheidsadviezen (in het Verenigd Koninkrijk) en omvatten dingen als meer hygiënemaatregelen, gewijzigde werktijden voor ploegendienst en minimaal contact binnen de teams.
Verdere richtlijnen
Zie voor de meest recente informatie omtrent het coronavirus (COVID-19) in het Verenigd Koninkrijk https://www.gov.uk/coronavirus en internationaal https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019