U komt in aanmerking voor een gratis verzending!
Nederlands / USD / Verenigde Staten Wijzigen?
Wiggle
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Betaalmogelijkheden - Wiggle klantenservice

Debit and Credit Cards

Credit- of debitkaarten

U kunt met de volgende kaarten bij Wiggle betalen:

  • Visa/Delta kaarten (UK)
  • American Express
  • Maestro
  • Masterkaarten
  • Solo kaarten
  • Visa
  • Visa electron

Heeft u nog vragen over welke betaal- en/of creditkaarten we bij Wiggle aannemen, neem dan contact op met info@wiggle.nl.

Klanten die in het bezit zijn van een Nederlandse bankrekening kunnen ook met iDeal bij Wiggle betalen. Ga voor meer informatie over iDeal naar de klantenservicepagina 'informatie voor klanten uit Nederland en België'.

(terug naar boven)

PayPal

PayPal

Wiggle biedt ook veilig betalen met PayPal aan. U kunt met PayPal betalen zonder dat u daar een account heeft of met uw bestaande account, zodat u zonder veel moeite snel kunt betalen (uw debit- of creditkaartgegevens staan daar al geregistreerd).

Internationale klanten

Belangrijke informatie over de wisselkoers

Klanten die met PayPal betalen:

Wanneer we een klant een aankoopbedrag en eventuele verzendkosten moeten vergoeden, gebruiken we de prijs die op dat tijdstip in Britse ponden op de website vermeld stond. Het kan voorkomen dat de waarde van het geld in die tijd gedaald of juist gestegen is ten opzichte van de Britse pond. Het is voor ons helaas niet mogelijk om dit bedrag of welk oorspronkelijk bedrag dan ook aan te passen aan de fluctuerende koers. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak.

Klanten die in het bezit zijn van een Nederlandse bankrekening kunnen ook met iDeal bij Wiggle betalen. Ga voor meer informatie over iDeal naar de klantenservicepagina 'informatie voor klanten uit Nederland en België'.

(terug naar boven)

Over PayPal

U kunt bij Wiggle ook veilig online met PayPal betalen. U hoeft niet eens per se een PayPal-account op te zetten. Overigens is het wel aan te raden om een account bij PayPal op te zetten, zodat u als consument beschermd bent tegen fraude en een eventuele volgende keer snel kunt betalen zonder uw kaartgegevens opnieuw in te hoeven voeren. Wanneer u via PayPal betaalt, staan de zaken er wat anders voor dan wanneer u online op onze beveiligde pagina betaalt. Ook kunnen wij u in het geval van retourzendingen alleen het aankoopbedrag vergoeden. Wilt u vervangende producten bestellen, dan moet u in dit geval zelf een hele nieuwe bestelling plaatsen.

Wanneer u met PayPal betaalt, wordt het geld onmiddelijk van uw rekening afgeschreven. Vervolgens zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk verzenden. Zijn er bepaalde artikelen van uw bestelling niet op voorraad, dan worden deze na levering onmiddelijk naar u doorgestuurd. Hetzelfde geldt voor nabestellingen, deze plaatsen wij wanneer verschillende onderdelen uit een grotere bestelling nog niet binnen zijn. Wanneer een klant een bestelling annuleert, zullen wij proberen om het bedrag zo snel mogelijk terug te storten. Voor alle vergoedingen geldt dat wij deze op dezelfde manier terugstorten als waarmee u voor uw bestelling heeft betaald.

Wilt u graag meer weten over PayPal of een account bij PayPal opzetten, ga dan naar de officiële website van PayPal.

(terug naar boven)

Met PayPal betalen

Voeg artikelen aan uw winkelwagentje toe en klik op de gebruikelijke manier op ‘ga naar betalen’.

Selecteer PayPal als de methode waarmee u wilt betalen.

Volg de instructies op het scherm op

U wordt doorverwezen naar de betaalpagina van PayPal. Selecteer hier het gewenste betaalmiddel voor uw bestelling. Klik vervolgens op de knop betalen om terug te gaan naar de bevestigingspagina van Wiggle.

Controleer of u alle gegevens juist heeft ingevoerd, eventuele waardebonnen heeft verzilverd en het juiste afleveradres heeft ingevuld en klik dan op bestelling plaatsen. Vervolgens zal PayPal het ingevulde bedrag dat voor Wiggle bestemd is in rekening brengen. U hoeft geen extra kosten te betalen om van deze betaalmethode gebruik te kunnen maken.

Wanneer u de betaalopdracht met succes uit heeft laten voeren, wordt u doorverwezen naar een bevestigingspagina waarop het bestelnummer en een overzicht van de bestelde artikelen staat.

Vervolgens zult u twee e-mails ontvangen, een van PayPal om de betaalopdracht te bevestigen en een bevestiging van uw bestelling bij Wiggle.

Verschijnt er een foutmelding wanneer u naar de volgende pagina doorverwezen wordt of ontvangt u geen bevestigingse-mails, dan is er waarschijnlijk een probleem met uw bestelling. Log alstublieft in op uw Wiggle account en kijk of uw bestelling in het overzicht genoemd staat. Staat uw bestelling er na 5 minuten nog niet op, dan is de bestelling niet geplaatst en dient u de stappen opnieuw door te lopen.

Krijgt u wel een e-mail van PayPal waarin uw betaling bevestigd wordt, maar ontvangt u geen bevestigingse-mail van Wiggle, log dan alstublieft in op uw Wiggle account en kijk of uw bestelling in het overzicht genoemd staat. Is dat niet het geval, neem dan contact op met info@wiggle.nl, noem uw naam, e-mailadres, e-mailadres van uw account bij PayPal, de bestelde artikelen en eventueel gebruikte waardebonnen die u heeft gebruikt. Zo kunnen wij uw bestelling opnieuw voor u plaatsen en de betaling via PayPal aan deze bestelling verbinden.

(terug naar boven)

Met PayPal betalen terwijl u geen PayPal account heeft

U kunt via PayPal betalen zonder dat u daadwerkelijk een account bij hen heeft opgezet. Dit betekent dat PayPal uw betaalgegevens niet zal opslaan.

PayPal raadt hun klanten echter aan om wel een account op te zetten zodat u bij een eventuele volgende betaling niet alles opnieuw in hoeft te voeren. U profiteert van de volgende voordelen:

  • Bescherming van de consument: uw betaling is verzekerd.
  • U kunt uw geplaatste bestellingen ook via PayPal annuleren.
  • U hoeft uw kaartgegevens niet elke keer opnieuw in te voeren. Dat is veel makkelijker en sneller voor de volgende keer.

U kunt maar 10 keer zonder account via PayPal betalen.

(terug naar boven)

Een met PayPal betaalde bestelling wijzigen

Het kan voorkomen dat u vlak na het plaatsen van uw bestelling ontdekt dat u het verkeerde product heeft besteld. U kunt uw bestelling vervolgens aanpassen, maar let wel: het totaalbedrag van uw aangepaste bestelling mag niet meer bedragen dan het oorspronkelijke bedrag.

U kunt alleen bestellingen aanpassen die nog niet verwerkt en verzonden zijn. Wilt u uw bestelling annuleren, dan moet u er dus snel bij zijn!

Neem alstublieft contact op met info@wiggle.nl voor meer informatie. Onze klantenservice zal u zo snel mogelijk te woord staan, maar dit kan wat langer duren wanneer het weekend in het verschiet ligt. Zodoende kan het gebeuren dat uw bestelling al verzonden is tegen de tijd dat uw vraag in behandeling wordt genomen.

(terug naar boven)

Bestellingen waarvoor u met PayPal betaald heeft annuleren

U kunt een bestelling die u met PayPal heeft geplaatst op dezelfde wijze annuleren als andere bestellingen bij Wiggle.

Wilt u onverhoopt een bestelling annuleren maar heeft u geen PayPal account aangemaakt, neem dan contact op met info@wiggle.nl . Zij kunnen u verder helpen

Wilt u een bestelling annuleren en wij hebben deze nog niet verwerkt en verzonden, log dan in op uw account bij Wiggle, ga naar uw besteloverzicht, klik op de desbetreffende bestelling, scrol naar beneden en druk op ‘bestelling annuleren'. Wij proberen uw bestelling altijd zo snel mogelijk op de post doen, wees er dus op tijd bij. (Hebben wij uw bestelling al verzonden, dan kunt u gebruik maken van de retourprocedure op onze website). Zodra u uw bestelling heeft geannuleerd, wordt het geld weer teruggestort op uw PayPal account. U krijgt hiervan ook bericht van PayPal. Neem contact op met sinfo@wiggle.nl in het onwaarschijnlijke geval dat u geen annuleringsbevestiging en vergoeding ziet verschijnen. Vermeld daarbij uw bestelnummer. Onze klantenservice zal u vervolgens verder helpen en het bedrag aan u vergoeden.

Heeft u toch besloten om de producten alsnog te bestellen, dan moet u de bestelling weer opnieuw plaatsen. Wij kunnen geannuleerde bestellingen via PayPal namelijk niet reactiveren.



Wanneer u bepaalde ontvangen artiklen van Wiggle niet langer wilt hebben, kunt u de goederen aan ons retour sturen. De verzendkosten voor een degelijke retourzending vallen meestal wel voor uw eigen rekening, de rest van het bedrag krijgt u van ons vergoed. Alle geretourneerde producten moeten ongebruikt en in hun oorspronkelijke verpakking bij ons binnen komen. Zodra wij uw retourzending binnen hebben, krijgt u het bedrag op uw PayPal account teruggestort.

(terug naar boven)

PayPal fouten en foutmeldingen

Helaas doen er zich soms problemen voor wanneer u via PayPal probeert te betalen.

Hier volgen enkele problemen die kunnen onstaan tijdens het plaatsen van uw bestelling en betaalopdracht bij PayPal:

  • Verschijnt er een foutmelding wanneer u naar de volgende pagina doorverwezen wordt of ontvangt u geen bevestigingse-mails, dan is er waarschijnlijk een probleem met uw bestelling. Log alstublieft in op uw Wiggle account en kijk of uw bestelling in het overzicht genoemd staat. Staat uw bestelling er na 5 minuten nog niet op, dan is de bestelling niet geplaatst en dient u de stappen opnieuw door te lopen. Krijgt u wel een e-mail van PayPal waarin uw betaling bevestigd wordt, maar ontvangt u geen bevestigingse-mail van Wiggle, log dan alstublieft in op uw Wiggle account en kijk of uw bestelling in het overzicht genoemd staat. Is dat niet het geval, neem dan contact op met info@wiggle.nl , noem uw naam, e-mailadres, e-mailadres van uw account bij PayPal, de bestelde artikelen en eventueel ingewisselde waardebonnen die u heeft gebruikt. Zo kunnen wij uw bestelling opnieuw voor u plaatsen en de betaling via PayPal aan deze bestelling verbinden.
  • Gebruikt u een Switch/Maestrokaart op uw PayPal account dan kan het soms gebeuren dat, wanneer u doorverwezen wordt naar de betaalpagina van PayPal, u een melding te zien krijgt waarin u gevraagd wordt uw kaartgegevens opnieuw in te voeren, terwijl deze al bij PayPal staan geregistreerd en u ze eerder heeft gebruikt. De foutmelding blijft zich voordoen, zelfs wanneer u uw gegevens inderdaad opnieuw invoert. Meestal raadt PayPal u in dergelijke situaties aan om een andere betaalkaart te gebruiken. Neem contact op met PayPal wanneer u in een dergelijk geval hulp nodig heeft.
  • U krijgt de volgende melding te zien: 'The buyer is restricted' (de mogelijkheden van deze koper zijn begrensd). In dit geval heeft PayPal u in uw mogelijkheden beperkt, krijgen wij uw betaling niet binnen en kunnen wij uw bestelling niet in behandeling nemen. Neem alstublieft contact op met PayPal om dit probleem op te lossen. U kunt ook altijd direct op de beveiligde pagina van Wiggle betalen. Voer uw kaartgegevens in en werk uw account op Wiggle bij. Neem vervolgens contact op met info@wiggle.nl zodat uw bestelling geplaatst kan worden.
  • U krijgt de volgende melding te zien: 'The buyer cannot pay, transaction rejected' (de koper kan niet betalen, transactie geweigerd) – Volgens PayPal kunt u niet voor uw bestelling betalen. Neem contact op met PayPal en geef vervolgens aan ons door hoe de zaken ervoor staan, zodat wij uw bestelling opnieuw in behandeling kunnen proberen te nemen. U kunt ook altijd direct op de beveiligde pagina van Wiggle betalen. Voer uw kaartgegevens in en werk uw account op Wiggle bij. Neem vervolgens contact op met info@wiggle.nl zodat uw bestelling geplaatst kan worden.
  • U krijgt de volgende melding te zien: 'The funding source is missing' (het oorspronkelijke betaalmiddel kan niet gevonden worden)- Het oorspronkelijke betaalmiddel waarmee u gebruikelijk was te betalen is niet langer aan uw PayPal account verbonden. Neem contact op met PayPal en geef vervolgens aan ons door hoe de zaken ervoor staan, zodat wij uw bestelling opnieuw in behandeling kunnen proberen te nemen. U kunt ook altijd direct op de beveiligde pagina van Wiggle betalen. Voer uw kaartgegevens in en werk uw account op Wiggle bij. Neem vervolgens contact op met info@wiggle.nl zodat uw bestelling geplaatst kan worden.
  • U krijgt de volgende melding te zien: 'Transaction refused due to risk model of the buyer' (transactie geweigerd, klant vormt een risico) – PayPal voert regelmatig tests uit om te controleren of klanten die met PayPal betalen betrouwbaar zijn en daadwerkelijk voor hun bestelling betalen. In dit geval geloven zij dat Wiggle beschermd moet worden tegen een onebtrouwbare klant. Wij kunnen uw bestelling niet in behandeling nemen. Neem contact op met PayPal en geef vervolgens aan ons door hoe de zaken ervoor staan, zodat wij uw bestelling opnieuw in behandeling kunnen proberen te nemen. U kunt ook altijd direct op de beveiligde pagina van Wiggle betalen. Voer uw kaartgegevens in en werk uw account bij Wiggle bij. Neem vervolgens contact op met info@wiggle.nl zodat uw bestelling geplaatst kan worden.

(terug naar boven)

Met PayPal betaalde bestellingen retour sturen

Bestellingen die u via PayPal heeft geplaatst, kunt u op ongeveer dezelfde retourneren als gewone bestellingen.

  • Wij vergoeden aan Wiggle geretourneerde producten
  • Dit kost u niets extra. Het kan wel voorkomen dat u, afhankelijk van de gekozen retourmethode, zelf de verzendkosten van uw retourzending moet betalen.
  • Alle vergoedingen zijn onderhevig aan de normale verwerkingskosten die PayPal in rekening brengt.
  • Geretourneerde producten moeten ongebruikt en in hun oorspronkelijke verpakking bij ons binnen komen. Ook alle labels moeten nog aan het artikel vastzitten.
  • Alle retourzendingen moeten vergezeld zijn van een ingevuld retourformulier.
  • Bestellingen via PayPal kunnen tot uiterlijk 60 dagen na de verwerking vergoed worden. Daarna vervalt de bestelling op PayPal en kunnen wij het bedrag niet meer terugstorten. Deze 60 dagen zijn inclusief vakanties en weekenden.
  • Wij storten het bedrag op de PayPal account terug waarmee in eerste instantie voor de bestelling was betaald. Het kan ongeveer 5 werkdagen duren voordat de vergoeding op uw PayPal overzicht verschijnt.

Wij kunnen geen artikelen uit een via PayPal betaalde bestelling omruilen. Stuur de producten die u niet langer wilt hebben retour en plaats een geheel nieuwe bestelling op onze website.

Klik hier om goederen aan ons retour te sturen.

Voor meer informatie over het retour sturen van fietsen, kunt u hier klikken.

Klik ten laatste hier voor meer informatie over het retourbeleid van Wiggle.

(terug naar boven)

Beoordelingsformulier

Wij stellen uw mening op prijs. Wat vind u van onze website en op welke punten kunnen wij verbeteren?
Heeft u onze hulp nodig of heeft u een vraag, neem dan contact op met onze klantenservice.