U komt in aanmerking voor een gratis verzending!
Nederlands / USD / Verenigde Staten Wijzigen?
Wiggle
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Gratis verzending - Wiggle klantenservice

Gratis verzendmogelijkheid

U kunt nu uw bestelling bij Wiggle gratis op laten sturen naar de meeste bestemmingen binnen het Verenigd Koninkrijk wanneer uw pakket een waarde van £10 of meer heeft. Fietsen, fietsframes en fietstrainers zijn echter soms van deze mogelijkheid uitgezonderd. Voor meer informatie over geselecteerde bestemmingen, verwijzen wij u door naar onze informatiepagina over leveringen van fietsen.

Ook internationale klanten krijgen de mogelijkheid om hun bestelling gratis te laten verzenden. Stel het land van bestemming in en in het overzicht van uw winkelwagentje krijgt u te zien hoeveel u moet besteden om in aanmerking te komen voor een gratis verzending.

Uw aandacht alstublieft: u kunt alleen een gratis verzending op www.wiggle.co.uk en haar dochterwebsites selecteren. Om te controleren of u ook in aanmerking komt, dient u dus uw winkelwagentje te raadplegen.

(terug naar boven)

Hoe kies ik voor een gratis verzending van mijn bestelling?

Wanneer u naar het overzicht van uw winkelwagentje gaat, kunt u daar selecteren of u uw bestelling gratis wilt laten verzenden.

(terug naar boven)

Wordt er automatisch een gratis verzending geselecteerd?

  • Nee - u moet dit zelf selecteren wanneer u naar betalen gaat.

(terug naar boven)

Krijg ik mijn bestelling sneller binnen als ik verzendkosten betaal voor mijn bestelling?

  • Ja - wij verwerken de bestellingen waarvoor Priority kosten zijn betaald eerst.
  • Wanneer u betaalt voor een verzending met Priority, sturen wij de producten die wij op voorraad hebben meteen naar u op. Eventuele artikelen die wij niet op voorraad hebben worden dan óf na een week óf zodra wij ze allemaal binnen hebben nagezonden.
  • Wanneer u voor de gratis verzendmogelijkheid kiest, zullen we alle artikelen naar u opsturen zodra wij ze op voorraad hebben. Hebben we na een week bepaalde artikelen echter nog niet binnen dan sturen we het voorradige deel van uw bestelling vast naar u op.

(terug naar boven)

Wat moet ik doen als ik bepaalde artikelen snel in huis wil hebben?

  • U kunt dan het beste voor een verzending met Priority kiezen - wij sturen de door u bestelde artikelen dan namelijk meteen op zodra wij ze binnen hebben.

(terug naar boven)

Wat gebeurt er als een bepaald artikel van mijn bestelling vertraging oploopt?

  • We wachten 5 dagen op het vertraagde artikel voordat wij overgaan tot verzending van uw bestelling.
  • Het product dat dan nog niet bij ons binnen is, leveren wij zo spoedig mogelijk gratis na.

(terug naar boven)

Wat gebeurt er met mijn bestelling van producten die in de uitverkoop zijn als een van de artikelen uitverkocht raakt?

  • Ons beleid met betrekking tot artikelen die beperkt op voorraad en/of in de aanbieding zijn is dat klanten die voor een Priority verzending betaald hebben voorrang krijgen.
  • Heeft u in dit geval gekozen voor een gratis verzending, dan kan het tot onze spijt gebeuren dat u een geweldige aanbieding misloopt! Voor uw bestelling blijft namelijk gelden dat wij 5 dagen wachten op niet voorradige artikelen voordat we tot verzending overgaan.

(terug naar boven)

Gratis verzending voor internationale klanten

Wiggle biedt ook internationale klanten de mogelijkheid om hun bestelling gratis te laten verzenden. U moet echter wel een minimum bedrag besteden voordat u in aanmerking komt voor een gratis verzending. Kijk alstublieft op onze pagina voor internationale leveringen voor meer informatie.

(terug naar boven)