U komt in aanmerking voor een gratis verzending!
Nederlands / USD / Verenigde Staten Wijzigen?
Wiggle
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Informatie over leveringen - Wiggle klantenservice

In welke landen levert Wiggle bestellingen af?

Wiggle levert wereldwijd aan meer dan 70 verschillende landen. Bekijk de landenlijst door op de knop 'internationale bestemmingen' op de startpagina te klikken.

(terug naar boven)

Koeriersdienst voor klanten buiten het Verenigd Koninkrijk

Wiggle biedt klanten nu ook de mogelijkheid om hun bestelling met Track & Trace te verzenden. De prijs voor deze verzendmogelijkheid kan per land van bestemming variëren.

Wanneer uw bestelling in aanmerking komt voor een verzending met Track & Trace, kunt u deze mogelijkheid selecteren wanneer u naar het overzicht in uw winkelwagentje of naar betalen gaat.

Heeft u in het overzicht van uw winkelwagentje of toen u naar betalen ging voor een verzending met Track & Trace gekozen, dan zult u van ons een e-mail ontvangen met daarin meer informatie over hoe u uw bestelling online kunt volgen.

U kunt alleen voor een verzending met Track & Trace kiezen wanneer de door u bestelde artikelen op voorraad zijn. Zijn sommige artikelen van uw bestelling niet op voorraad dan betekent dat dat uw gehele bestelling niet met Track & Trace verzonden kan worden. Wilt u toch graag uw bestelling volgen of in ieder geval de voorradige artikelen kunnen volgen, dan raden wij u aan om uw bestelling te annuleren en twee nieuwe bestellingen op te zetten. Splits uw oorspronkelijke bestelling op in een bestelling van voorradige en niet-voorradige artikelen en selecteer voor de eerste bestelling een verzending met Track & Trace.

Helaas kunt u deze verzendmogelijkheid niet selecteren wanneer u een fiets wilt bestellen. Het kan echter wel voorkomen dat Wiggle zelf voor een verzendmethode met Track & Trace kiest.

Ga alstublieft naar onze prijslijst voor meer informatie over levertijden en verzendkosten.

(terug naar boven)

Een verzending met Priority

Een Priority verzending houdt in dat we uw bestelling eigenlijk meteen na ontvangst naar u opsturen.

Wanneer u uw bestelling voor 14:00 (GMT) op maandag – vrijdag plaatst, doen we ons uiterste best om uw bestelling dezelfde dag nog naar u op te sturen.

Wanneer u op vrijdag of zaterdag bestelt, proberen wij uw bestelling ook dezelfde dag nog op te sturen, maar omdat niet alle pakketdiensten in het weekend leveren, kan het wel tot de daaropvolgende week duren voordat uw bestelling bij u binnen is.

Priority bestellingen die op zondag worden geplaatst, hebben maandag voorrang op de andere bestellingen die in alle weekenddrukte geplaatst zijn!

Let op: wanneer u voor Priority heeft betaald, maar Wiggle in het onwaarschijnlijke geval uw bestelling niet dezelfde dag of de volgende dag naar u op kunt sturen dan zullen wij de kosten aan u vergoeden.

(terug naar boven)

Uw afleveradres

Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt, kan het afleveradres niet meer gewijzigd worden. Pakketten die al op de post zijn gedaan kunnen niet opnieuw door ons geaddresseerd worden.

Wij verzoeken u dan ook om een geldig adres op te geven en ervoor te zorgen dat er iemand in huis aanwezig is om uw pakket in ontvangst te nemen. De pakketbezorger laat anders een briefje achter met het bericht dat u zelf óf het pakket bij het lokale postkantoor op moet komen halen óf de bezorgdienst op dient te bellen om een nieuw levermoment af te spreken.

Let alstublieft op: Aan postbusaddressen wordt niet geleverd.

(terug naar boven)

Zoekgeraakte of beschadigde post - City Link

Wanneer u heeft aangegeven dat de leverancier uw pakket op een bepaalde plek achter mag laten, kan Wiggle uw pakket niet langer als zoekgeraakt of beschadigd opgeven wanneer uw pakket niet aankomt. Geef in geval van afwezigheid daarom altijd aan dat uw pakket bij een goede buur of het lokale postkantoor afgeleverd dient te worden.

(terug naar boven)

Levering van fietsen en frames

  • Fietsen voor klanten buiten het Verenigd Koninkrijk
  • Fietsframes voor klanten buiten het Verenigd Koninkrijk


  • Bezorging van fietsen voor klanten buiten het Verenigd Koninkrijk

    Fietsen die naar international bestemmingen worden verzonden (buiten het Verenigd Koninkrijk en Ierland), worden volledig in elkaar gezet en hier bij Wiggle op veiligheid gecontroleerd voordat ze weer gedemonteerd en in twee aparte dozen klaar worden gezet voor verzending. Het fietsframe wordt in 1 doos gestopt en de wielen in de andere. Beide dozen zullen wel gezamenlijk verzonden worden.

    Wanneer u uw fiets binnenkrijgt, is enige montage van uw fiets vereist. Hiervoor worden gereedschap en volledige, uitgebreide instructies meegeleverd. Voor meer informatie over wat u moet doen wanneer u uw fiets ontvangt, verwijzen wij u graag door naar de handleiding bij ontvangst fiets voor internationale bestemmingen.


    Montage van de remmen

    Wij raden internationale klanten aan om bij het plaatsen van hun bestelling duidelijk aan te geven hoe zij de remmen op hun nieuwe fiets gemonteerd wensen te hebben. De standaardprocedure in het Verenigd Koninkrijk is om de voorrem aan de rechterkant van de fiets te monteren en de bediening van de achterrem wordt links bevestigd. Wanneer u geen instructies meelevert bij uw bestelling, loopt de verwerking en levering van uw bestelling vertraging op. In dit geval moeten wij namelijk per telefoon of e-mail contact met u opnemen en om bevestiging van de gewenste montage van uw fiets vragen.

    Het traceren van uw fiets

    Alle international bestellingen van fietsen kunnen online gevolgd worden. Voer eenvoudigweg het consignatienummer dat in de bevestigingse-mail staat (deze begint met EE en eindigt in GB) in de zoekbalk op de website van Parcel Force in om uw bestelling te traceren.

    Verzendkosten

    Zoek alstublieft in de onderstaande tabel de leverkosten voor uw fiets bij uw geselecteerde bestemming op voordat u uw bestelling plaatst.

    Verzendkosten

    Raadpleeg alstublieft onze prijslijst voor meer informatie over de verzendkosten van fietsen voordat u een bestelling bij ons plaatst.

    Internationale levering van fietsframes

    Wij versturen fietsframes ook naar internationale bestemmingen op, maar helaas komen daar vanwege hun omvang extra kosten bij kijken. Toch proberen wij ook de internationale verzendkosten zo laag mogelijk te houden, zodat onze internationale klanten ook voordelig bij ons uit zijn.

    Het volgen van uw fietsframe

    Alle internationale verzendingen kunnen online gevolgd woren. Wilt u graag weten waar uw pakket zich bevindt en hoe lang het nog duurt voordat uw bestelling aankomt, voer dan eenvoudigweg het bestelnummer dat u in de bevestigingse-mail kunt vinden in (dit begint met EE en eindigt met GB) de zoekbalk ‘volg uw bestelling’ in op de website van Parcel Force.

    Verzendkosten

    Raadpleeg alstublieft onze prijslijst voor meer informatie over de verzendkosten van uw fietsframe voordat u een bestelling bij ons plaatst.

    (terug naar boven)

    Gratis verzending


    Gratis verzending voor internationale klanten

    Wiggle biedt ook internationale klanten de mogelijkheid om hun bestelling gratis te laten verzenden. U moet echter wel een minimum bedrag besteden voordat u in aanmerking komt voor een gratis verzending. Kijk alstublieft op onze pagina voor internationale leveringen voor meer informatie.

    Gratis verzendmogelijkheid

    Internationale klanten van Wiggle kunnen er voor kiezen om hun bestelling gratis te laten verzenden. Stel het land van bestemming in en in het overzicht van uw winkelwagentje krijgt u te zien hoeveel u moet besteden om in aanmerking te komen voor een gratis verzending.

    Uw aandacht alstublieft: u kunt alleen een gratis verzending op www.wiggle.nl en haar dochterwebsites selecteren. Om te controleren of u ook in aanmerking komt, dient u dus uw winkelwagentje te raadplegen.

    Hoe kies ik voor een gratis verzending van mijn bestelling?

    Wanneer u naar het overzicht van uw winkelwagentje gaat, kunt u daar selecteren of u uw bestelling gratis wilt laten verzenden.

    Wordt er automatisch een gratis verzending geselecteerd?

    • Nee - u moet dit zelf selecteren wanneer u naar betalen gaat.

    Krijg ik mijn bestelling sneller binnen als ik verzendkosten betaal voor mijn bestelling?

    • Ja - wij verwerken de bestellingen waarvoor Priority kosten zijn betaald eerst.
    • Wanneer u betaalt voor een verzending met Priority, sturen wij de producten die wij op voorraad hebben meteen naar u op. Eventuele artikelen die wij niet op voorraad hebben worden dan óf na een week óf zodra wij ze allemaal binnen hebben nagezonden.
    • Wanneer u voor de gratis verzendmogelijkheid kiest, zullen we alle artikelen naar u opsturen zodra wij ze op voorraad hebben. Hebben we na een week bepaalde artikelen echter nog niet binnen dan sturen we het voorradige deel van uw bestelling vast naar u op.

    Wat moet ik doen als ik bepaalde artikelen snel in huis wil hebben?

    • U kunt dan het beste voor een verzending met Priority kiezen - wij sturen de door u bestelde artikelen dan namelijk meteen op zodra wij ze binnen hebben.

    Wat gebeurt er als een artikel uit mijn bestelling niet op voorraad is en later geleverd wordt?

    • We zullen 5 dagen op het ontbrekende artikel wachten voordat wij overgaan tot verzending van uw bestelling. Is het product tegen die tijd nog niet binnen, dan zullen wij de voorradige artikelen naar u opsturen.
    • Het ontbrekende artikel zal voor u nabesteld worden en later gratis naar u verzonden worden.

    Wat gebeurt er met mijn bestelling van producten die in de uitverkoop zijn als een van de artikelen uitverkocht raakt?

    • Ons beleid met betrekking tot artikelen die beperkt op voorraad en/of in de aanbieding zijn is dat klanten die voor een Priority verzending betaald hebben voorrang krijgen.
    • Heeft u in dit geval gekozen voor een gratis verzending, dan kan het tot onze spijt gebeuren dat u een geweldige aanbieding misloopt! Voor uw bestelling blijft namelijk gelden dat wij 5 dagen wachten op niet voorradige artikelen voordat we tot verzending overgaan.

    (terug naar boven)