U komt in aanmerking voor een gratis verzending!
Nederlands / USD / Verenigde Staten Wijzigen?
Wiggle
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Klantenkorting, vriendenprogramma & klantbeoordelingen - Wiggle klantenservice

Klantenkorting, vriendenprogramma & klantbeoordelingen

Klantenkorting voor trouwe klanten

Wiggle geeft hun trouwe klanten graag extra korting. Trouwe klanten krijgen een gouden of platina status wanneer ze een bepaald bedrag in de voorgaande 365 dagen hebben uitgegeven. Iedere keer dat deze klanten bij Wiggle winkelen, krijgen ze bijvoorbeeld korting op zowel de kleine als de grote dingen. Denk aan korting op sportvoeding of binnenbanden tot professionele fietskleding en nog veel meer!

  • Gouden klanten hebben de voorgaande 365 dagen meer dan £100 besteed
  • Platina klanten hebben de voorgaande 365 dagen meer dan £500 besteed

Gouden klanten ontvangen een exclusieve 5% korting op de catalogusprijs van alle producten* die niet al meer dan 5% zijn afgeprijsd, inclusief fietsen en frames. Afgeprijsde producten, waardebonnen en lidmaatschappen vallen buiten het persoonlijke kortingsprogramma.

Platina klanten ontvangen een exclusieve 12% korting op de catalogusprijs van alle producten* die niet al meer dan 5% zijn afgeprijsd, inclusief fietsen en frames. Afgeprijsde producten, waardebonnen en lidmaatschappen vallen buiten het persoonlijke kortingsprogramma.

Deze korting wordt niet aan gewone klanten gegeven. Hoewel we alle klanten goed van dienst willen zijn, menen we dat trouwe klanten extra beloond horen te worden.

Jaarlijkse uitgaven van een gouden- of platina klant worden bijgewerkt wanneer zij een nieuwe bestelling plaatsen en we deze verwerken. De wijzigingen verschijnen binnen 24 uur op de website. U hoeft er zelf niets voor te doen!

Cadeaubonnen en gouden korting en platina korting

Cadeau- en waardebonnen tellen niet mee voor uw totaaluitgaven. In andere woorden: wanneer u een cadeaubon koopt, wordt dat bedrag van het totaalbedrag van uw bestelling gehaald. Het overgebleven totaalbedrag telt mee voor uw jaarlijkse totaal. Wanneer u de cadeau- of waardebon verzilvert, telt ook alleen de waarde van het totaalbedrag waarvan de korting al is afgetrokken mee voor uw jaarlijkse totaal. Deze maatregelen gelden voor zowel gouden- als platina klanten.

Voorbeeld
Gekocht: een losse broek (catalogusprijs: £37,99)
Status Kostprijs Korting in £ Korting in %
Standaard £37,99 £0,00 0%
Goud £36,09 £1,90 5%
Platina £33,44 £4,55 12%

Algemene voorwaarden:

  • De gouden- en platinakortingen worden van de catalogusprijs van een product afgetrokken. Wanneer dit product al afgeprijsd is en de waarde onder de prijs valt die u als gouden- of platina klant zou betalen, ontvangt u geen verdere korting.
  • Cadeaubonnen, lidmaatschap(pen) of kaartjes voor evenementen kunnen niet met korting gekocht worden.
  • Wanneer men cadeaubonnen bestelt, telt dat niet mee voor het totaalbedrag dat men uit moet geven om zich een gouden of platina status te verwerven. Daarnaast zorgen ingewisselde cadeaubonnen of coupons ervoor dat het totaalbedrag van een bestelling dat in aanmerking genomen wordt voor de klantenstatus lager uitvalt dan wanneer men geen kortingsbon inwisselt.
  • De waarde van geretourneerde goederen wordt van het totaalbedrag afgetrokken.
  • Verzendkosten tellen niet mee voor uw totaaluitgaven.
  • Korting onder voorbehoud van wijzigingen.
  • De bedragen van bestellingen die u zonder u aan te melden of zonder een account aan te maken bij Wiggle heeft geplaatst worden niet in de berekeningen voor de totaalsom meegenomen, tenzij u direct na het plaatsen van de bestelling (zonder het scherm te verlaten) alsnog een account aanmaakt of u aanmeldt .

Men kan zelf bijhouden hoeveel ze bij Wiggle hebben uitgegeven en wat hun klantstatus is door zich aan te melden via ‘Mijn account & verlanglijstje’

(terug naar boven)

Aanbevelingsprogramma van Wiggle

Iedereen houdt van voordeel – en zelfs nog meer van GRATIS artikelen. Wanneer u meedoet aan het aanbevelingsprogramma van Wiggle zullen uw vrienden een gratis dhb UltraLite zonnebril ontvangen en krijgt u een waardebon met een waarde van 10% van hun eerste bestelling bij Wiggle!

    Loop de volgende stappen door:

    • Meld u aan op Wiggle (u moet dus een account bij Wiggle hebben) en vul het e-mailadres van uw vrienden op het aanbevelingsformulier.
    • Uw vriend dient vervolgens via de link die zij in een e-mail van ons ontvangen te openen en een bestelling bij Wiggle te plaatsen met een waarde van £50 of meer.
    • Wij zullen een gratis dhb UltraLite zonnebril met (het eerste deel van) de bestelling van uw vriend meesturen. Let op: de kleur van het montuur kan variëren. De kleur van de bril hangt af van de voorraden die wij hebben.
    • U ontvangt een voucher ter waarde van 10% van hun bestelling.

    Algemene voorwaarden:

    • U moet al een klant van Wiggle zijn en een bestelling bij ons geplaatst hebben voordat u Wiggle aan vrienden kunt aanbevelen.
    • De eerste bestelling van uw vriend dient een waarde van £50 of meer te hebben, cadeaubonnen worden niet in aanmerking genomen voor het bepalen van het grensbedrag.
    • Uw vriend dient binnen 6 weken na uw aanbeveling een bestelling via hun door u opgegeven e-mailadres bij Wiggle te plaatsen.
    • Dit moet de eerste bestelling van uw vriend bij Wiggle zijn, uw vriend mag nog geen account bij Wiggle hebben aangemaakt.
    • Wordt de bestelling van uw vriend opgesplitst in deelleveringen, dan zullen wij u waardebonnen met een waarde van 10% van de deellevering die verzonden gaat worden toesturen.
    • Elke 10% waardebon blijft 90 dagen geldig.
    • De korting kan niet met terugwerkende kracht gebruikt worden.
    • U kunt geen gebruik maken van andere kortingscodes wanneer u een 10% waardebon bij het plaatsen van een bestelling inwisselt.
    • Deze aanbieding geldt alleen voor aanbiedingen die online bij Wiggle geplaatst worden.
    • Het is bedrijven, affiliates van Wiggle en andere commerciële instanties niet toegestaan om aan dit programma mee te doen.
    • Met dit aanbevelingsprogramma hoopt Wiggle hun klanten en de sportwereld in het algemeen een goede dienst te bewijzen. Wij staan niet toe dat er misbruik van dit programma wordt gemaakt.
    • Klanten die opzettelijk meerdere e-mailadressen gebruiken om vrienden aan te raden en zo met de 10% waardebonnen aan de haal te kunnen gaan, zullen door Wiggle van deelname uitgesloten worden.

    NB: Helaas kunnen klanten uit de volgende landen niet van het aanbevelingsprogramma gebruik maken:

    • China
    • Hong Kong
    • Taiwan
    • Singapore
    • Maleisië
    • Thailand

    (terug naar boven)

    Klantbeoordelingen

    U kunt nu productbeoordelingen schrijven die op de website van Wiggle geplaatst zullen worden. Zowel andere klanten als merken ondervinden nut van deze beoordelingen, mocht bijvoorbeeld enige verbetering nodig zijn.

    Loop de volgende eenvoudige stappen door om een beoordeling te plaatsen:

    1. Open het product dat u wenst te beoordelen
    2. Klik op de link ‘Schrijf een beoordeling’, deze kunt u onder de toebedeelde sterren aan het product vinden. U kunt ook een beoordeling schrijven door op het tabblad ‘Klantbeoordelingen’ te klikken.
    3. Het beoordelingsformulier wordt nu geopend. Dit formulier bestaat uit de volgende onderdelen:
    • De productwaardering
    • Uw beoordeling
    • Deel foto’s of video’s (optioneel)
    • Deel uw producten (optioneel)
    • Uw gegevens
    • Wat u van Wiggle vindt

    Bedenk alstublieft dat u het product beoordeelt en niet Wiggle zelf. Enige feedback over Wiggle zelf dient u onder het kopje ‘Laat ons weten hoe u over Wiggle denkt’ te plaatsen.

    De onderstaande handleiding helpt u om een nuttige boordeling te schrijven:

    • Wees eerlijk, maar opbouwend: Een goede beoordeling haalt meningen van andere klanten of die klanten zelf niet naar beneden. Wees opbouwend en geef een informatieve kijk op het product. Heeft u een slechte ervaring met een artikel, schrijf dan niet “Waardeloos! Toen ik het voor de eerste keer gebruikte ging het al kapot en het vervangende artikel dat ik kreeg ging ook meteen stuk”, maar vertel de lezer wat er precies kapot ging en hoe het merk het product zou kunnen verbeteren. Bijvoorbeeld: “Het artikel spleet open ter hoogte van de bovennaad en hetzelfde gebeurde met het vervangende artikel dat ik toegestuurd kreeg. Het product zou veel beter werken wanneer de hoek versteld kan worden om onnodige druk op de naad te voorkomen”.Zo weten andere klanten precies waarom u een negatieve beoordeling heeft geschreven.
    • Gedetailleerd: Schrijf een gedetailleerde beoordeling. Noem de punten waarop u denkt dat het product verbeterd kan worden en leg uit waarom. Bent u van mening dat de uitvoering van het artikel slecht is en dat er een fundamenteel probleem met het ontwerp is, leg dat dan alstublieft verder uit. “Alles aan deze rits is verkeerd” helpt andere klanten weinig. Schrijf op waarom de rits slecht is en wat het merk de volgende keer moet verbeteren. “De rits is niet met een dubbele steek vastgezet en laat van de jas los” is een stuk beter.
    • Niet bevooroordeeld: Niet elk artikel dat u bestelt, zal u perfect passen. Denk eraan dat wanneer u een artikel niet mooi vindt, dat voor een andere klant een heel ander verhaal kan zijn. Probeer een neutraal standpunt in te nemen. Bevalt de kleur van een artikel u niet, zeg dan “dit is mijn stijl niet” in plaats van “wat een ontzettend lelijke kleur”.
    • Weloverwogen Een goede beoordeling noemt de slechte en goede kanten van een product. Soms is men zo blij met een artikel dat ze 5 sterren geven zonder uit te leggen waarom. Andere klanten willen graag weten wat het product zo fantastisch maakt en zullen anders maar denken dat uw beoordeling niet telt.
      Overigens komt het maar weinig voor dat een product helemaal geen positieve eigenschapen heeft. We begrijpen dat frustraties met een artikel soms hoog op kunnen lopen, maar vragen u toch om een eerlijke beoordeling te schrijven. Leg precies uit waarom u niet tevreden bent met het artikel en noem indien mogelijk ook enkele positieve punten.
    • Congruentie Mooi woord waarmee we willen zeggen dat het aantal gegeven sterren overeen moet komen met uw beoordeling. De beoordeling moet gebaseerd worden op de hoeveelheid van commentaar die u op het product heeft. (Daarnaast zijn spellingfouten bijvoorbeeld minder belangrijk om te overwegen in uw beoordeling dan de compatibiliteit van een artikel). Schrijft u dat een artikel perfect is, maar geeft u vervolgens een beoordeling van 3 sterren, dan brengt u andere klanten in verwarring.

    Voorkom dat uw beoordeling afgewezen wordt: Zorg er bovenal voor dat uw beoordeling niet op de volgende gronden afgewezen kan worden:

    • Gebruik geen krachttermen.
    • Noem geen namen van concurrenten.
    • Maak geen melding van de prijs, deze kan variëren.
    • Beoordeel onze service niet in een productbeoordeling, richt u op het product en beoordeel Wiggle bijvoorbeeld op Trustpilot.
    • Enige vorm van plagiaat is verboden. Uw beoordeling is ‘uw beoordeling’- u hoort de mening van iemand anders niet over te typen.

    Het is ook mogelijk om een video bij uw beoordeling te plaatsen. Dit is niet ingewikkeld, zo lang u maar een goede telefoon, camera of videocamera heeft waarmee u kunt filmen.

    Deze handleiding bevat geen informatie over filmtechnieken als lichtinval, filters, lenzen en dergelijke, maar maakt u wijs in het overbrengen van een boodschap aan het koperspubliek.

    • In verhouding: Voordat u een videobeoordeling plaatst, heeft u waarschijnlijk al een beoordeling geschreven. Stem de video op uw beoordeling af en bevestig punten die u goed en minder goed vond, zodat beide beoordelingen elkaar goed aanvullen. Spreek uzelf niet tegen in de video ten opzichte van uw geschreven beoordeling.
    • Kwaliteit: U heeft geen dure camera nodig om een filmpje van goede kwaliteit op te kunnen nemen. Zorg ervoor dat u voldoende licht heeft tijdens het filmen zodat alles wat u filmt goed zichtbaar is. Filmt u uw beoordeling buitenshuis, voorkom dan aan de andere kant wel dat u tegen de zon in filmt. Dit werpt namelijk onmiddellijk donkere schaduwen op het product dat u filmt. Gebruik indien nodig de macro functie op uw camera, deze is namelijk speciaal voor close-up opnames bestemd. Vaak wordt de macro knop aangeduid met een klein bloempje.
    • Demonstratie van het product: Kijkers zien graag hoe een product in de praktijk werkt. Overweeg uw camera bijvoorbeeld op uw fietshelm te zetten zodat men u in actie ziet. Noem alle punten die u goed bevallen en punten waar u minder tevreden mee bent. Denk eraan: u beoordeelt 1 product, u hoort niet af te dwalen en andere producten te beschrijven die u heeft gekocht. Het is toegestaan om een schriftelijke of mondelinge beschrijving toe te voegen.
    • Voorkom een afwijzing: Denk eraan dat dit uw beoordeling is en niet die van iemand anders. Gebruik niet de beoordeling van iemand anders, die eventueel in tegenstrijd is met uw geschreven beoordeling.

    (terug naar boven)