Welkom bij de klantenservice van Wiggle

Hieronder kunt u een overzicht van onderwerpen vinden die de meeste vragen van onze klanten zullen beantwoorden. Heeft u de hulppagina doorgelezen, maar blijven er toch nog enkele dingen onduidelijk, scrol dan alstublieft naar beneden en stuur ons een e-mail. Wij helpen u graag verder.

Levering

Retourneren en vergoedingen

Bestellen en betalen

Diensten

Over ons

Contact opnemen met de klantenservice

In verband met ziekte en afwezigheid kunnen we uw e-mails van 21 t/m 30 augustus 2017 helaas niet in het Nederlands beantwoorden.

Onze Engelstalige medewerkers helpen u graag verder. Om u snel van dienst te kunnen zijn, vragen wij u vriendelijk om uw bericht in het Engels naar ons te sturen. Dit kan via e-mail:
(http://www.wiggle.co.uk/ContactUsForm)
of chat:
(http://www.wiggle.co.uk/h/option/CustomerServices). Kan uw vraag echter even wachten, dan zult u vanaf 31 augustus weer gewoon in het Nederlands te woord gestaan worden.

Openingstijden klantenservice Nederland en België: maandag t/m vrijdag 10:00-18:30

E-mail

U kunt contact opnemen met Wiggle via e-mail of chat. Onze Nederlandstalige medewerkers zullen e-mails die via het onderstaande formulier worden gestuurd in behandeling nemen. Wij zullen u op werkdagen binnen 24 uur antwoord sturen.

Chat

Spreekt u graag met ons via chat, dan kan dat in het Engels via: http://www.wiggle.co.uk/h/option/CustomerServices

Telefoon

Wiggle heeft helaas geen callcenter. We kunnen u daarom niet telefonisch te woord staan wanneer u vragen heeft.