U komt in aanmerking voor een gratis verzending!
Nederlands / USD / Verenigde Staten Wijzigen?
Wiggle
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Contact - Wiggle klantenservice

Hoe neem ik contact op met Wiggle?

Wanneer u contact met ons op wilt nemen over een bestelling, kunt u gebruik maken van het contactformulier. Selecteer de reden voor contact die op uw vraag van toepassing is zodat we u zo efficiënt mogelijk van dienst kunnen zijn.

(terug naar boven)

Internationale klanten

Wiggle kan uw vragen in de volgende talen lezen en beantwoorden:

Taal Website E-mail
Spaans Wiggle Spanje Spaanse klantenservice
Duits Wiggle Duitsland Duitse klantenservice
Japans Wiggle Japan Japanse klantenservice
Nederlands Wiggle Nederland Nederlandse klantenservice
Italiaans Wiggle Italië Italiaanse klantenservice
Chinees Wiggle China Chinese klantenservice
Russisch Wiggle Rusland Russische klantenservice
Engels- VS Wiggle USA Engelse klantenservice - Verenigde Staten
Engels - AUS Wiggle Australië Engelse klantenservice - Austrialië
Frans Wiggle Frankrijk Franse klantenservice

Wanneer u als internationale klant bij Wiggle winkelt, is het voor u handig om te weten dat wij ook getrainde en professionele medewerkers bij de klantenservice in dienst hebben van wie de moedertaal onder andere Spaans, Frans, Duits, Japans, Nederlands, Italiaans, Chinees of Russisch is. Zij helpen u graag met vragen over producten, algemene vragen, het vertalen van e-mails die u van ons heeft ontvangen en zo voorts.

Let op: Nederlandse e-mails worden maandag tot en met vrijdag van 8:00-16:30 (GMT) beantwoord. (Er zijn in het weekend niet altijd internationale medewerkers beschikbaar die uw e-mail kunnen beantwoorden.)

(terug naar boven)

Openingstijden Nederlandse klantenservice

Maandag t/m vrijdag: 8:00-16:30 (GMT)

Helaas hebben we bij Wiggle geen callcenter. In plaats van telefonisch contact, kunt u een e-mail sturen naar info@wiggle.nl. Wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk beantwoorden.

U kunt ook schriftelijk contact met ons opnemen. Stuur uw vraag naar ons geregistreerde contactadres op:

Wiggle Ltd
3 Optima
Northarbour Spur
Portsmouth
PO6 3TU

Belangrijke informatie

Het is voor klanten helaas niet mogelijk om bestellingen op dit adres af te halen. Probeert u op dit adres toch een bestelling op te halen of een retourzending af te leveren, dan zijn wij genoodzaakt om u weg te sturen. Er zijn bij ons magazijn geen klantvoorzieningen zoals een winkel of afleverpunt beschikbaar.

(terug naar boven)

Heeft Wiggle mijn e-mail ontvangen ?

Wanneer u voor de eerste keer via het contactformulier een bericht naar ons stuurt, ontvangt u een geautomatiseerd bericht waarin aangegeven wordt hoe lang het zal duren voordat een van onze medewerkers u te woord kan staan.

Wanneer u dit geautomatiseerde bericht niet binnenkrijgt, betekent dit dat wij uw e-mail niet niet hebben ontvangen, vermoedelijk omdat ons spamfilter uw e-mail geblokkeerd heeft.

Uw aandacht alstublieft:

  • U ontvangt dit geautomatiseerde bericht alleen wanneer u ons voor de eerste keer een e-mail stuurt.
  • In het geval van eventuele latere e-mails ontvangt u geen ontvangstbevestiging.
  • Zodra u dit geautomatiseerde bericht van ons binnenkrijgt, kunt u er zeker van zijn dat latere e-mails die tot hetzelfde gesprek behoren zowel bij u als bij ons binnen zullen komen.

(terug naar boven)